به گزارش روابط عمومي شرکت گاز استان يزد مراسم افتتاحيه پروژه تعالي سازماني با حضور مدير عامل و جمعي از کارکنان و پيمانکاران در اين شرکت برگزار گرديد.
بنابر همين گزارش عليرضا پيله ور در اين مراسم هدف از اجراي اين پروژه را گام نهادن در مسير تعالي عنوان کرد و اظهار اميدواري نمود خير و منفعت اين حرکت نصيب جامعه، مشتريان و کارکنان شود.
مدير عامل شرکت گاز استان يزد با بيان وجود رضايت نسبي از کارکنان شرکت گاز در جامعه، عمده هدف اين شرکت را برگرفته از آرمان هاي انقلاب اسلامي و رهنمودهاي امام راحل (ره) و در راستاي خدمت رساني به مردم شريف استان ذکر نمود.
در ادامه مراسم، مشاور پروژه تعالي سازماني در اين شرکت، هدف از پياده سازي اين مدل را بهبود مستمر در سازمان دانست و دخيل شدن و مشارکت همه سازمان از جمله مديران، کارکنان و پيمانکاران را از ويژگي اين پروژه عنوان نمود.
وي افزود: مدل تعالي با توجه به سياست هاي کلان کشور و اسناد بالا دستي از جمله افق 1404، ابلاغيه نظام اداري توسط مقام معظم رهبري در سال 1390 مورد بازنگري قرار گرفته است و مدل بومي شده ايراني تعالي سازماني تحت عنوان جايزه ملي کيفيت ايران ارائه که شرکت گاز يزد از جمله شرکت هاي پيشرو در بهره گيري از اين مدل مي باشد.
همچنين در اين مراسم محمد رضا نوري مدير تعالي سازماني ضمن خير مقدم به حاضرين ابراز اميدواري کرد که با همدلي و همکاري کارکنان ، مديران، ذينفعان و پيمانکاران، ارزيابي سازمان بر اساس مدل جايزه ملي کيفيت ايران محقق و به اهداف مورد نظر دست يابيم
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا